Seanav Corporation: a case study in marketing planning

FieldValue
dc.contributor.authorIrvine, D. Josep
dc.contributor.authorLitvack, David S
dc.date.accessioned2010-08-13T13:46:41Z
dc.date.available2010-08-13T13:46:41Z
dc.date.created1984]
dc.date.issued1984]
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10393/19422
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.20381/ruor-2415
dc.descriptionLe texte intégral de ce document de travail n'est pas disponible en ligne. Une copie papier est disponible à l'Annexe de la bibliothéque. Effectuez une recherche par titre dans le catalogue pour réserver le document. // The full text of this working paper is not available online. A print copy is available in the Library Annex. Search by title in the catalogue to request the paper.
dc.language.isoen
dc.publisherUniversity of Ottawa
dc.subject.classificationHD 30 .W66 v.84-52 1984
dc.titleSeanav Corporation: a case study in marketing planning
CollectionTelfer - Documents de travail // Telfer - Working Papers

Files
There are no files associated with this item.