Client's satisfaction according to hisher relational predisposition

FieldValue
dc.contributor.authorBahia, Kamilia
dc.contributor.authorPerrien, Jean
dc.date.accessioned2010-08-13T13:39:47Z
dc.date.available2010-08-13T13:39:47Z
dc.date.created2002
dc.date.issued2002
dc.identifier.otherWorking paper ;02-48
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10393/18273
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.20381/ruor-1278
dc.descriptionLe texte intégral de ce document de travail n'est pas disponible en ligne. Une copie papier est disponible à l'Annexe de la bibliothéque. Effectuez une recherche par titre dans le catalogue pour réserver le document. // The full text of this working paper is not available online. A print copy is available in the Library Annex. Search by title in the catalogue to request the paper.
dc.language.isoen
dc.publisherFaculty of Administration, University of Ottawa
dc.subject.classificationHD 30 .W66 v.02-48 2002
dc.titleClient's satisfaction according to hisher relational predisposition
CollectionTelfer - Documents de travail // Telfer - Working Papers

Files
There are no files associated with this item.